Tuesday, May 24, 2011

SELAMAT DATANG

Selamat Datang
ke
Blog Hapuskan Halangan: Persekitaran yang boleh diakses oleh semua rakyat Malaysia.


PENGHARGAAN
Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada 
Pn Azrina Bt Arrifin 
kerana sudi memberi peluang untuk saya menyertai Pertandingan Kepenggunaan Sempena Hari Pengguna Malaysia 2011. Selain itu, beliau telah banyak bertungkus-lumus membantu dan memberi tunjuk ajar, sokongan dan dorongan kepada saya untuk menyiapkan blog ini.

Di samping itu, saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak pengajur HPM iaitu Pihak FOMCA, kerana telah menganjurkan pertandingan ini.


Saya juga ingin merakamkan kepada ibu bapa saya, guru-guru Tingkatan 6 dan rakan-rakan saya kerana telah memberi kerjasama samasa menyediakan blog ini. Tanpa kerjasama dari mereka semua, saya tidak mungkin akan dapat menyiapkan blog ini.

No comments:

Post a Comment